Khamis, 29 April 2010

Road Trip with My Broadband

Dulu kalau tak guna internet pun tak ada masalah, iyelah bukan ada benda penting pun untuk meneliknya namun masa berubah begitu pantas dan arus kemodenan telah melimpah keseluruh pelusuk negara..


Sekarang, internet telah menjadi kewajiban bagi setiap orang. Tengoklah, boleh dikatakan semua restoran di Malaysia wajib mempunyai Wifi untuk menarik pelbagai golongan..iyelah sambil menikmati makanan dan minuman sambil itu, bolehlah juga melayari internet.


Dulu internet yang popular adalah broadband TM dial up, tapi kalau balik kampung ke atau keluar saja dari rumah memang sah tak boleh nak melayari internet.Namun dengan kecanggihan teknologi moden terkini, pelbagai broadband terdapat dipasaran seperti Celcom,Maxis dan sebagainya.





Untuk menjadi penulis blogger tegar harus ada broadband dan sekiranya pening membuat pilihan apa kata pilihlah broadband wiggy P1 wimax. Memang tak rugi memilihnya kerana ia senang dibawa,ringan dan tanpa wayar.Broadband wiggy P1 wimax ni tak besar mana pun siap boleh masuk poket lagi tau hebat bukan.Bayarannya pun tak adalah tinggi.Apa lagi yang ditunggu jomlah bertukar ke broadband wiggy P1 wimax sekarang.


Ep 8/49 - Project Alpha S2










Ep 9/49 - Project Alpha S2






Ep 10/49 - Project Alpha S2





Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in