Jumaat, 18 Jun 2010

MARI BERTWITTER

Salam pagi jumaat...suka betul bila jumaat tiba sebabnya?? sabtu cuti haha tapi tak suka bila ahad muncul sebab isnin kerja ngeh..ngeh..ngeh..ada-ada aje saya ni T_______T

Sekarang ni saya amat gila bertwitter..lagi cepat informasi saya terima berbanding dengan Facebook..Lepas ni apa-apa tentang diri saya, akan diupdate secara cepat,pantas dan ligat di Twitter...Nak tahu Nurul pergi mana? dengan siapa? untuk apa? semuanya diupdate di twitter..cubalah, pasti anda semua seronok menggunakannya tapi almaklumlah bagi yang baru nak buat akaunnya..benda baru pasti ada error..Sebagai manusia mana ada perfect bukan??

Ya..ya.. saya tahu ada! tapi " bilang dengan jari pun boleh " ..Pengalaman saya selama mengenali TWITTER ini amatlah mencabar dan hampir-hampir untuk membuang terus akaunnya ke laut Afrika..ehhh jauhnya..yelah World Cup kat sana HAHAHA..Kalau tidak kerana ayat panas KakinaKL pastinya aku sudah buta tentang Twitter..ayatnya berbunyi begini " Alahai nurul, akak yang dah tua ni pun tau buat tak kan ko yang muda tak reti? " menyirap darahku bila dengar macam tu, so berkobar-kobarlah darahku menyelongkar sejarah Twitter..cehh ayat bajet power hahaha...tapi betullah kerana Kak ina lah saya berjaya guna twitter ni..



So sesiapa yang ada akaun twitter tu sudi-sudikanlah add aku ya di http://twitter.com/nurulhasmiza 

bye..bye..

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in