Khamis, 22 Julai 2010

MUKA CLEAR TANPA SEBARANG CELA

Assalamualaikum semua termasuklah diariku ini,

Ada sesuatu yang aku nak kongsikan dengan semua yang sudi menjenguk blogku ini.Sebenarnya benda ini dah lama diamalkan oleh mamaku cuma sekarang aje baru aku mencubanya setelah melihat keindahan yang terpalit di muka mamaku..

Macam aku, sebelum nak ke office semestinya akan make-up, so mestilah banyak cream-cream yang akan melekat di pori-pori muka kita kan? Selama ini apa yang aku tahu bila kita cuci muka so kotoran tersebut akan hilanglah kan tapi sebenarnya tidak! Kalau korang tak percaya try guna berus ini yang dikhaskan untuk muka kita..


 Ingat sebelum beli tanya dulu dekat salegirl situ, comfirmkan betul-betul berus tu khas untuk muka tau, kang silap hari bulan kasar gegau sampai ada ada garis-garisan +, -, x pulak kang!!

Mula-mula beli aku cuba dululah, aku try buat seperti sebelum ini hanya cuci muka dengan pencuci muka aje dan selepas tu baru berus muka.Keputusannya bila berus itu dicuci ada kekotoran disitu..so inilah kegunaan berus ini untuk meninggalkan sisa-sisa kotoran yang tertinggal dimuka kita tanpa disedari..


Harap dengan penjelasan ini anda semua pakat pergi beli berus ni tau HAHAHA.....Ingat beli berus muka bukan berus jamban tau ngeh..ngeh..ngeh..

Apa lagi pergi beli sekaranglah broooommmmm....

3 ulasan:

  1. mcm best jek berus ni nurul...bulu die tu jenis yg lembut la yeak...alah mane nak cari nie yeak...akak rase aka perlukan berusni..sebab akak kan ari2 makeup.....mmg dah cuci ngan makeup remover, tapi bak kate ko kat area pori2 tu....tak konfiden jek bersih...

    BalasPadam
  2. wah wah nurul... awak ni bab kecantikan no 1... oooo...ya ker ada berus utk muka?? baru tau ni... hehehe.... nanti nak try cari laa...

    BalasPadam
  3. berus ni ko bli kt elianto ker? x skt ke kulit muka kena berus tu.. takut kang ngan kulit muka akak ko ni skali tersiat.. patut la licin..hahaha

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in