Rabu, 8 September 2010

PERUTUSAN RAYA

 Malam tadi aku tidur jam 3 pagi, sedangkan esoknya masih bekerja. Entahlah kenapa mataku sangat degil malam ni. Sebelum tidur aku dan My love bersahur dulu, aku makan kuey teow kungfu dan My love nasi goreng daging merah. Mungkin disebabkan pagi tersebut keluargaku akan berangkat pulang ke Terengganu. Tahun ini aku raya di keluarga mertua..memang seronok tapi iyelah sedihlah bila pa,ma dan adik-adik tiada disisi. Aku dari kecil mana pernah berpisah dari keluarga itu yang jadi macam ni.


Pagi tadi jam 6am mata dah terbeliak tanpa sikit pun rasa ngantuk. iye aku hairan ;( aku mandi dengan pantas dan sempat jugak menangis sambil mandi **kantoi** Tepat jam 7 am, keluargaku memulakan perjalanan..uhhhhh sedihnya bila bersalam dengan pa,ma dan adik-adik. Nadia siap berpesan " jangan menangis pulak yer " iyelah tu aku tak menangis..sebaik saje kereta hilang dari pandangan mataku,  terus laju air mataku keluar. sedih ooooo.


Dengan rasa rendah diri, saya Nurul Hasmiza Bt Mohd Azemi dan keluarga memohon ampun dan maaf sekiranya selama kita berkenalan ada salah dan silap. Balik kampung hati-hati dalam perjalanan yer..


Kepada Che su, Rahaimi, Kak Mimi, Kimi duit raya yang korang requestkan tu pada entry ini akan menyusul selepas Aidilfitri yer...Hahahaha yang lain siapa suruh tak letak dalam komen ada anak bawah 17 tahun?? kan dah melepas ;) Kak Lieya drop komen kat blog Nurul ni tapi dia tak bagitahupun duit raya untuk anaknya heheheehe tapi oleh kerana dia selalu komen di blogku ini so dengan ini Kak lieya termasuk sekali..happy tak kak?? tunggu duit raya sampai ok hehehehe ;)


Oklah Pemilik blog nak tunjuk mukanya selepas facial hahahaha...gebu gitu ahahahaha... T______T


 


 


 Tak sabar nak sarung baju,kasut,handbag,rantai,gelang dan cincin baru di pagi Aidilfitri hahaha..meroyan sekejap!! Bye luv you..


 

5 ulasan:

  1. alahai ciannya nurul.. jgn la sedih2..nnti awak balik gak kelantan n tganu kannn..

    ok la selamat hari raya, maaf zahir & batin.

    BalasPadam
  2. eeiiii...tak aci..nak la duit raya gak...akak pun selalu komen blog awak apa... ahakss...takde la gurau2 aje... oklah nurul...selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir batin...jgn nangis2 tau...mcm tulah ada dah berumahtangga..kenala bergilir2 balik raya.... take care ya dik!!!

    BalasPadam
  3. iyelah-iyelah nanti nurul pujuk barisan juri yer hehehehe...selamat hari raya kak..

    BalasPadam
  4. tu yang tak sabar nak balik kg ni kak hehehehe

    BalasPadam
  5. ko tak kenal aku,siap la ko..huhuKhamis, 09 September, 2010

    Mek...tangan n jari ko...makin comel..bam-bam gtu...rinduuuu..cepat la balik kg.... T___T

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in