Rabu, 19 Januari 2011

KEPALA BLOG YANG BOLEH DITUKAR

Good Morning !!!

Hari ni semua pakai baju Tshirt ke office sebab ada aktiviti 5'S...Aku??? tengah duduk menelik komputer hahaha. Eh hari ni pulak, aku dah ambil keputusan yang agak berat bagiku tapi untuk memuaskan semua pihak aku terpaksa mendelete akaun fb yang langsung aku tidak kenal dan kenal suam-suam kuku..Alasannya no komen !!  Sebelum ni aku accept aje sesiapa yang invite aku tapi bila diaorang dah buat taik dengan aku inilah balasan yang korang dapat huhuhu..boleh pulak nak duk melucah bagai ye..pastu yang tak tahan boleh menyamar jadi orang-orang yang aku kenal huk oloh cara lamalah weiii..

Ok mood agak kureng sikitlah pagi ni..tapi hari ni aku datang office dengan muka yang sudah siap aku solek hahaha tidak seperti semalam pucat lesi macam mayat ;) Meh aku nak tunjuk header blog yang aku dah guna dan yang aku baru buat hehehe...



Header blog 2011 punya..sementara aje ni..lepas ni aku nak letak gambar pakai baju warna pink pulak hahahaha...barulah PINK LADY kan.


Ingat nak pakai yang ni tapi masa buat tu idea dah hilang so langsung macam tak menjadi aje aku rasa hahaha..nantilah nak jugak aku pakai header jenis transparen. Sifu akulah yang selalu mengajar aku mendalami Photoshop, so dari situ minat mula bercambah hehehe



Header lama..bye-bye jumpa lagi ye..nanti kalau rindu aku akan selongkar ko balik hehehe..Oklah entry untuk hari ini..walaupun seciput janji dapat melayan mata jugakkan hehe..

3 ulasan:

  1. wah...cantik header baru
    kalau kekalkan yg nie pun ok gark nurul
    jeles ler..pandai edit2..
    buatkan akak header 1 he he he
    bosan dah ngan header lama tu...

    BalasPadam
  2. Waaa !! Tukar header ye . HUHUH

    Jom Join Contest Ni
    http://myungdae92.blogspot.com/2011/01/promosi-header-hanya.html

    BalasPadam
  3. uh bagus headernya. ane mau dong buat pacar ane hee

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in