Khamis, 27 Oktober 2011

NACTURACTOR RAHSIA CNP

Salam semua..


Ermmm nak bagitahu satu perkara ni hehehe.. Siapa yang nak order nacturactor boleh email pada saya selewat-lewatnya hari Jumaat ye untuk pengeposan hari sabtu or isnin. Stok sangat-sangat terhad, mungkin ramai yang baru tahu kebaikan dan hasil Naturactor ni kot hehehhe..Saya mengenali Nacturactor ni pun dari mak/pak andam, sebab diaorang cakap produk ni sangat best hehe. So saya cuba memang menakjubkan.

Perbezaan :



Muka yang banyak cela dan sebelum memakai Nacturactor.



Wajah selepas memakai concealer dan nacturactor. Gebu bukan? malah cela pun hilang hehehehe.
Yang email terus pada saya, segala pertanyaan anda dijawab masa itu juga. Sebab itulah saya syorkan pada anda semua supaya berinteraksi dengan saya melalui email hehehe. Jangan risau saya akan melayan anda sebaik mungkin. Yang dah buat pembayaran sila email pada CNP butiran trandsfer tersebut erk. Terima kasih kerana sudi singgah blog yang tak seberapa ni. InshaAllah minggu depan ada tutorial baru ok.

Pada sesiapa nak order concealer pensel untuk sorok bulu kening tanpa mencukurnya boleh email pada saya ok. Harganya RM15.00 sebatang.

Sesiapa nak mintak saya belikan produk Etude House pun saya boleh tolong belikan bagi pihak anda janji korang jaga kecantikkan diri ok hehehe.

Apa-apa just email me di cnp_ciknurulpinky@yahoo.com wokey.

Love you alll Y_____Y



Inilah wajah CNP sekarang tanpa makeup, just Nacturactor, toner dan pelembab bila time malas menjelma hahahahahha.

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in