Rabu, 16 November 2011

VITAMIN C DAN E RAHSIA CNP ;)

Assalamualaikum pembaca blog inidiarinurul ( wah bajet hot, ada ke orang sudi nak jenguk blog ni )

Hari ni tak der update pasal makeup tau, tapi hari ni nak kongsikan 1 benda yang sangat berharga dengan korang. Ada tak antara anda semua yang langsung tidak mengambil sebarang Vitamin untuk kehidupan seharian anda?

Sebelum ini pun CNP memang langsung tak pernah mengambil sebarang Vitamin, tapi selepas adik CNP membebel setiap hari di telinga ni terus ajak dia g beli Vitamin. Now CNP dah makan 2 jenis Vitamin untuk kehidupan seharian iaitu Vitamin C dan Vitamin E semestinya untuk mendapatkan kulit muka yang gebussss..Serius CNP tak tipu tau. Dah lama pun CNP makan dan sekarang Alhamdulillah tiada sebarang masalah di kulit muka. Muka sentiasa nampak gebu dan kemerah-merahan gituuuu.

InsyaAllah ada masa CNP upload gambar Vitamin yang CNP amalkan tu yer. Ohh lupa pula nak bagitahu, air masak pun kena minum sekurang-kurangnya 2 liter sehari tau supaya toksin-toksin dalam badan cepat disingkirkan.

Lepas ni cepat-cepatlah ke Farmasi untuk mencari Vitamin-vitamin yang sesuai ok. Kalau ada nak tanya apa-apa, macam biasalah ye just email me. Love you all secara banyak sangat   ^________________^





Inilah wajah CNP yang tebaru, hanya berbekal Facemist, naturactor hijau, krim muka dan loose powder ( kes mood makeup tak der ) Muka nampak gebusss kan dengan mengamalkan pemakanan Vitamin C dan E, sebelum makan Vitamin tu selawatlah 3x supaya bertambah berkat aminnn. 



Inilah facemist Etude house yang CNP canangkan tu..tapi sekarang packing dia dah lain tak sama macam ni dah tau.. Ini benda wajib yang ada dalam beg makeup CNP setiap hari. Sebelum makeup, selepas makeup dan ketika muka rasa penat dan lesu JUST SPRAY SAHAJA. Kesegaran secara tiba-tiba akan muncul percayalah. Sesiapa nak minta CNP tolong belikan just email saya yer.


Jumpa lagi ^___^

11 ulasan:

  1. bleh tlg belikan facemist tu x? bape ek arge die?

    BalasPadam
  2. @cik ara

    rm49.99 boleh je tolong belikan..email pada cnp_ciknurulpinky@yahoo.com

    BalasPadam
  3. sy nak satu..nak beli kat mn ni?

    BalasPadam
  4. @cik ara

    boleh je..nanti email pada saya ye cnp_ciknurulpinky@yahoo.com

    BalasPadam
  5. cik nurul...kt gurdian ade ke?sb smlm tgk kt watson xde punn

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in