Jumaat, 9 Mac 2012

SI GADIS MERAH JAMBU

Assalamualaikum,

Sekarang CNP bertambah semangat untuk berblog kerana ramai yang menyokong CNP selama ini. Terima kasih yang sudi email,msj dan bbm dengan kata-kata semangat pada CNP.. Sangat terharu tau.. Tak sangka selama ini blog yang buruk ni mempunya pembaca tetap. WOWWWW memang tak penah terfikir pun dek akal.

CNP mewujudkan blog ini KHAS untuk mencatitkan memori-memori indah dalam kehidupan supaya dimasa akan datang, anak-anak CNP boleh membaca kenangan beserta gambar-gambar kehidupan masa lalu CNP.

Siapa yang terserempak dengan CNP harap sangat tegur CNP yer, Siapa ye yang komen ternampak CNP diGambang bulan 12 baru ni?? Nape tak tegur CNP dear huhu...Kalau tak boleh kenal-kenal hehehe..




Di Majlis Persandingan sepupu My love bertempat Di Masjid Kristal. Lace dan lining CNP beli di Bandung Lantai 2 hehehe..Ambikkk siap bagitahu lantai berapa tu hahahaha. Tudung hijau tu 100% CNP buat sendiri, gunting kain,jahit tepi dan jahit manik...Alhamdulillah akhirnya siap dengan 1 perasaan yang sangat-sangat teruja.




Bersama Zehra Zamri artis jemputan di Majlis Persandingan ini. Nak promote sikit ni hehehe baju dress tu mak mertua yang jahitkan  ^__________^ Zehra ni sangat-sangatlah ceria dan tak sombong !! CNP  pun senang bersembang dengan dia hehehe. Oh dekat Majlis ni terserempak dengan Arni Nazira bersama suami barunya dan Arni nampak sangat-sangat comel ok..Sangat ralat sebab terlupa nak ambik gambar dengannya huhuhu..

Oh lupa !! siapa nak order barang makeup boleh buat order mulai sekarang, kerana pada 22 hingga 25 Mac 2012 CNP berada di Luar Negara Malaysia sebentar yer...Sebarang pertanyaan tentang makeup, Shaklee atau apa-apa sahaja just email je ye InsyaAllah ada kelapangan CNP akan balas.

Siapa nak muka kelihatan berseri-seri LUAR DAN DALAM  jom order Skincare CNP @ Shaklee ok..Just email untuk mendapat harga promosi dan hadiah misteri  ^_________^

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in