Selasa, 17 April 2012

BENEFIT EYEPRIMER COMINGGGGGG !

Assalamualaikum,

Alhamdulillah minggu ini banyak stok baru masuk dan lagilah bertambah sibuk, iyelah mana nak check stok,mana nak rekod barcode heheehehe. Tapi tak pe janji anda semua turut berpuas hati dengan barang-barang makeup yang CNP jual itu sudah memadai.

Akhirnya stok yang di tunggu ramai telah tiba hehehehe...CHOP !! nak bagitahu oleh kerana stok ini sangat laris, CNP syorkan siapa berminat cepat-cepat isi order form dan buat payment ok. Stok habis CNP tak boleh nak baut apa dah ok.

Stok BENEFIT eyeprimer ni dah lama CNP tunggu kedatangan stoknya tapi biasalah barang laris, stok pun susahlah nak dapat.  Kegunaan eyeprimer adalah untuk mengekalkan atau memberi ketahanan pada eyeshadow di kelopak mata supaya dapat bertahan lama.




Inilah rupa botol eyeprimer BENEFIT.





Disini juga telah ditunjukkan cara-cara penggunaannya..senangkan? Siapa yang pakai eyeshadow dan selali tanya kenapa eyeshadow tak tahan lama di kelopak mata anda, inilah jawapannya hehehe.




6 titik eyeprimer sudah memadai untuk dipakai keliling mata.

Kepada yang berminat bolehlah cepat-cepat isi order form di bahagian bawah blog CNP ini yer. Siapa cepat dia dapat tau..

Harga : RM18.00

Sebarang pertanyaan email

1 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in