Khamis, 26 April 2012

EVENT MERAIKAN PEMENANG

Assalamualaikum,

Alhamdulillah akhirnya pemenang-pemenang contest ini sudah diaraikan pada 21 April 2012 bertempat di Taman Tasik perdana bertemakan Dress dan Potluck.. Memang tak sangka rakan-rakan MUA ( Kak Maya, Cik Qu, Fatin dan Kak Nana - Sakura Shawl ) dapat menghadirkan diri malah membawa bekalan makanan yang semuanya sedap-sedap belaka malah Talent pun membawa makanan juga TERIMA KASIH SEMUA !!! Yang paling best MY SIFU sanggup luangkan masa walaupun sebelum itu ada job makeup. Thanks Tya sebab sudi datang ke event yang tak seberapa ni. Kepada Dilla terima kasih kerana sudi teman CNP kemana-mana saje..inilah PA yang bagus hehehe

Pemenang dipilih oleh group MUA TAMT so tak derlah masalah pilih kasih sebab kami undi peserta paling banyak yang diundi.

Oh ye pada Event tersebut CNP pun join sama melaramnya hehehe...i kan tak boleh nampak kamera youuu ^____^  So 2 hari sebelum event berlangsung CNP designkan Dress untuk CNP pakai hehehe nasib mama mertua i cepat siapkan baju yang dah CNP designkan tu :) Tudung pasley berwarna biru tu pun CNP buatkan juga..saje je tak nak sama dengan orang lain..Kalau g jalan Tar memang banyak yang jual sama jenis je so kita tukar angin sikitlah..

Pada hari tersebut CNP tak jadi MUA malah CNP sendiri di makeupkan oleh Kak Nana dari SakuraShawl tau..Thanks kak nana...






 
Baju yang di reka khas untuk Event ini..


Guna BB je gambar ni hehehe...


Salah seorang pemenang Contest..







Gambar cantik dan cerah ni di ambil oleh Musa Rosli Photographer pada hari tersebut.

 

Inilah wajah Pemenang




Kantoiiii pegang hp hehehe

 

Dilla - Inilah PA ku....hakhakhak




Alamakkkkk tembamnya muka ku dari bawah hehehehe...


Sayangnya masa ni ada MUA dah balik...

Kepada semua yang terlibat dalam EVENT ini, CNP dan Kak Nana mengucapkan Jutaan Terima Kasih atas kerjasama yang telah anda semua berikan..Sekiranya ada kekurangan pihak kami memohon kemaafan yer.

Cantik tak Dress biru dan tudung yang CNP gayakan?

InsyaAllah dalam masa terdekat CNP akan keluarkan Dress dan Tudung bawah jenama inidiarinurul.com dan harga yang pastinya mampu milik..


2 ulasan:

  1. hi akak comel . lawa lah dress akak . guna material ape ? :)

    BalasPadam
  2. hi nurul..
    wah, dh update new n3 psl photoshoot aritu ye..hehehe
    nice pics semuanya....suka sgt..thanks sbb anjurkan contest ni..
    pasni bole perbanyakkan contest lagi..hikhikhik..

    (Kak Suria)

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in