Jumaat, 20 Julai 2012

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN

Assalamualaikum,

Saya baru habis approve komen-komen dari pengunjung blog saya. Minta maaf sangat-sangat sebab belum sempat membalasnya. Buat pengetahuan anda semua yang disayangi, kalau ada sebarang pertanyaan terus EMAIL kepada saya InsyaAllah saya akan membalas secepat mungkin kerana saya sentiasa ON email 24 jam.

Oklah, kepada yang nak order barang-barang makeup sila isi order form terus yer.. InsyaAllah dalam bulan ini ada Mega Sale Raya dan Baucer pembelian untuk pengunjung setia blog Inidiarinurul.com

Disini CNP mengambil kesempatan untuk mengucapkan

 SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN, SEMOGA SEMUA AMAL IBADAT KITA DI BULAN YANG MULIA INI DI BERKATI
AAMINNNNN.

InsyaAllah dalam bulan Ramadhan ini juga, Inidiarinurul.com akan mengeluarkan tudung handmade atas jenama kami sendiri. Kepada customer kami yang pernah membeli apa-apa sahaja barangan di blog ini anda juga akan menerima baucer pembelian dengan setiap pembelian tudung keluaran kami.

Terima kasih atas sokongan dari anda semua. Tanpa anda siapalah inidiarinurul.com Oh ye, CNP nak bagi anda semua buat pilihan untuk Mega Sale Raya nanti yang akan diadakan pada 25 Julai 2012 ini. Apakah jenis barang yang anda semua inginkan pada Mega Sale Raya nanti ??? Segala pandangan dan komen bolehlah anda tulis dibahagian komen entry ini yer. CNP akan berpandukan daripada permintaan anda semua. InsyaAllah.

Dikesempatan ini Team Inidiarinurul.com ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada kesalahan yang disengajekan atau tidak yang pernah kami lakukan. Kami doakan semoga anda diberi kesihatan yang baik untuk menunaikan amal ibadah aaminnn.


Selamat Bersahur.... :)

2 ulasan:

  1. selamat berpuasa ^^ jemput ke blog cik anis :)

    BalasPadam
  2. bobbi brown brush barang paling tepat untuk mega sale raya! bolehlah make up sakan pagi raya nanti. huhu ;p

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in