Khamis, 9 Ogos 2012

PENGUMUMAN CUTI HARI RAYA

Assalamualaikum,

Alhamdulillah tak sampai 2 minggu lagi umat Islam diseluruh dunia akan menyambut Hari Raya Aidilfitri, dan dalam masa yang sama terasa sedih sangat untuk meninggalkan bulan Ramadhan..Moga-moga dipanjangkan umur untuk bertemu Ramadhan lagi pada tahun hadapan insyaAllah aaminn.

Oklah kembali ke topik asal hehehe...Memandangkan Pos Laju telah mengeluarkan notis bahawa last pengeposan barang untuk sampai sebelum Hari Raya Aidilfitri ialah pada 14 Ogos 2012. So tarikh akhir order barang ialah Jumaat malam 10 Ogos 2012 Jam 12.00 malam. Semua barang akan diposkan Hari Isnin 13 Ogos 2012.

Team inidiarinurul.com akan bercuti dari 14 Ogos 2012 hingga 26 Ogos 2012 Harap Maklum. Semua order yang masuk pada tarikh tersebut akan direply selepas cuti.

Lepas raya nanti ada barang baru akan masuk kedai dan regular customer inidiarinurul.com akan mendapat diskaun yang menarik dengan setiap pembelian barang tersebut..Nak tahu apa dia kena tunggu lepas raya ok.

Oh ye sesiapa tengah tercari-cari baju Raya jenis casual dan santai boleh ke blog adik CNP ini..Banyak baju gadis-gadis Korea pakai tau dan harga sangat-sangat berpatutan..bila order tu bagitahulah customer CNP ok hehehe..


Bersama pemilik Oldblossombox, Jasmin..

1 ulasan:

  1. Selamat Hari Raya CNP yang gojes..suka baca blog u dalam diam2..skrg baru nak komen:)

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in