Selasa, 2 Oktober 2012

MATA SEPET KELIHATAN BESAR

Assalamualaikum,

Wah tetiba mood blogging muncul hehehe apa lagi terus on laptop dan karang ayat :) Minggu ini agak penat sikit sebab banyak order dari customer saya. InsyaAllah CNP akan buat yang terbaik untuk anda semua.

Baru-baru ini CNP menerima satu email dari customer bertanyakan tentang tutorial untuk mata sepet, memandangkan mata CNP pun dalam lingkungan sepet juga mudahlah untuk buat tutorialnya hehe. InsyaAllah dalam masa terdekat CNP akan buat tutorial bergambar ye..

Barang-barang makeup yang penting untuk bermata sepet ni adalah eyeliner, eyeshadow warna gelap, mascara dan celak. 4 benda ni adalah pelengkap untuk menjadikan mata anda kelihatan besar. Korang juga boleh rujuk tutorial video ini tau


Inilah makeup simple CNP setiap hari untuk ke office..Masa ni blusher dan lipstik lupa nak touchup sebab dah lambat nak ke office hahahahaha...kantoiiii.




Sesiapa yang follow Instagram Cik Nurul Pinky mesti dapat lihat update terbaru dari saya hehehe..Esok CNP ingat nak try makeup dengan lipstik merah ngeh..ngeh..ngeh..



Oklah bye bab nak tengok cerita Adama dan Hawa :)

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in