Khamis, 3 Januari 2013

SEHARIAN MELAYAN KERENAH MASTURINA

Assalamualaikum,
 
Bulan ini dah berazam nak setlekan entry blog yang masih tersimpan rapi di bahagian draft hahaha, yang tak tahan ada je entry yang 2011 punya pun belum habis-habis lagi di publish so azam baru harus tersemat di jiwa ketika ini.
 
Oklah nak citer hal yang dah lepas iaitu bawa adik bongsu kesayangan keluarga keluar makan di Ikea. Teringin sangat nak makan meatball katanya jadi My love menunaikan hasratnya. Memang si bongsu ni rapat sangat-sangat dengan My love. Ialah aku kahwin pun masa umur dia 8 tahun tak silap hehehe. Perbezaan umur antara aku dengan si bongsu ni ialah 13 tahun koooo.
 

 Si comel sedang enak menjamu selera.. makanlah sayang oii nak makan apa lepas ni adik mintak dengan abang ko pulak ye.. Hujung tahun ni abang ko dah start keje nun di hospital mana tah hahaha..Tak pe lah ye time nak g makan kita hello abang adik suruh bank in duit.. Atm berlambak hahahahaha. 
 
 
Bersama adik iparku Dila oh dila hehehe.. 
 
 
 
 Macam biasalah mencekik aje kerjanya bila dapat makan. Tapi seronok bila dia makan dengan gembiranya.
 
 
 
Nak makan pun ada gaya ye dik hehehe.. Sebelum keluar ni, adik aku si Nadia yang siap-siapkan si bongsu ni. Kiranya pakar perunding imejlah tentukan nak pakai itu ini hehehe.
 
 
Eh  terselit pulak kereta idaman En suami hehehe... InsyaAllah yer sayang..sikit hari je lagi dengan izin Allah aaminnn. 
 

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in