Selasa, 12 Mac 2013

IDOLA KITA UNTUK SEMANGAT CANTIK

Assalamualaikum,

Sorry sangat-sangat sebab tak dapat update semalam atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.

Oklah seperti dijanjikan, hari ini CNP akan berkongsi tip-tip penjagaan wajah CNP selama ini. Alhamdulillah CNP mendapat kesedaran penjagaan wajah seawal umur 16 tahun tapi masa tu ada selang seli antara cuci atau tidak hahaha.


And semua ada Idola tak? macam CNP untuk kecantikan, CNP memilih Siti Nurhaliza sebagai idola CNP. Untuk mendapatkan wajah yang sihat dan cantik haruslah rajin ! itulah kunci paling tepat sekali. Selalunya bila kita ada idola ada sesetengah perkara mesti kita ikut cara idola kita betul tak??? Macam CT dia amat mementingkan penjagaan wajahnya bukan?  so secara tak langsung kita pun sama sepertinya. Tak percaya cubalah buat hehe.




Cara-cara CNP menjaga kulit wajah :

Pagi

1) Bangun tidur pagi - minum segelas air masak.
2) Mandi dan cuci muka dengan pembersih muka Tabita
3) Pakai toner
4) Pakai pelembab
5) Baru start makeup.
6) Sarapan pagi dan makan Vitamin Shaklee

* air sembahyang kunci utama untuk wajah berseri. sehari 5x kita solat bukan?


Petang / Malam

Balik dari Office :

1) Mandi then cuci wajah ( Tabita ) menggunakan berus muka @ Konjac span
2) Pakai toner
3) Pakai pelembab
4) Makan Vitamin Shaklee
5) Pakai krim kunyit buatan sendiri ( nak tidur )

Hujung Minggu

1) Pakai mask muka
2) scrub wajah dengan buah tomata atau timun atau coklat.
3) Makan Vitamin Shaklee

Ini adalah rutin harian dan mingguan CNP. " Nak cantik bukan mudah dan tak nak cantik memang senang " inilah kata-kata mama CNP sebelum ini. Mama adalah insan yang pertama membawa diri CNP ke alam " makeup " sebab sebelum tu memang zero bab-bab makeup hehe.

Dalam 24 jam, CNP akan habiskan 3 liter hingga 5 liter air setiap hari walaupun sekejap-sekejap akan ke toilet. Displinkan diri amat penting yer. ( Setiap customer, CNP akan ajar petua cara-cara untuk menjadikan air masak sebagai teman setia anda  )

Setiap wanita dan lelaki  wajib makan vitamin untuk kesihatan dan kecantikan diri terutamanya kaum wanita. Kaum wanita vitamin paling wajib adalah Vitamin C dan Vitamin E ini diakui sendiri oleh Doktor Hamid Arsyad Pakar perbidanan Sakit Puan. Macam CNP dalam 24 jam akan makan sebanyak 5 biji vitamin untuk kesihatan dan kecantikan. InsyaAllah entry akan datang CNP akan tunjukkan wajah CNP masa dulu dan sekarang yer.

Yup CNP tahu, ada sesetengah orang tak mampu membeli vitamin untuk kesihatan dan kecantikan. So hari ini CNP nak buat harga promosi untuk membantu anda semua. Harap dapat nyatakan sekali masalah kulit wajah untuk memudahkan CNP consult anda.

CNP gembira bila anda semua sihat dan cantik. Yang penting cantik depan suami lagi utamakan hehehe. Pokok pangkalnya atas diri kita sendiri bukan?

Wajah CNP yang terbaru...


Kepada anda yang mempunyai bajet terhad  untuk mendapatkan Set Vitamin ini anda boleh email ke cnp_ciknurulpinky@yahoo.com  insyaAllah CNP akan bantu anda.


p/s : Next Entry CNP akan review vitamin yang CNP makan untuk wajah dan kesihatan masa mula-mula kenal Shaklee. Sekiranya ada persoalan boleh email terus ke CNP yer.


0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in