Jumaat, 12 April 2013

UPDATE CHARCOAL MASK UNTUK HILANGKAN KOTORAN DI WAJAH

Update 11/4/2013 :
Memandangkan sambutan amat menggalakkan dan email pun datang tak putus-putus, CNP harap anda semua dapat bersabar ye menerima balasan Invoice dari pihak kami. Minggu ini sahaja dengan setiap pembelian Charcoal Mask ini anda akan dapat Mask Pelembab wajah secara PERCUMA !!!!!

Assalamualaikum,

Ayoyo mentang-mentanglah i bagitahu siapa follow Instagram ( IG) CNP, orang tu akan dapat tahu produk apa yang CNP gebang-gebangkan. Hari ni buka IG terkejutnya berderet tengah tunggu "approve" daripada CNP untuk follow ^_____^

1st, siapa yang follow IG CNP pasti tahu apa produk yang CNP nak update di blog untuk direview di IG dulu, dan yang bestnya Produk Mask Charcoal dari Hong Kong telah sampai ke tangan CNP minggu lepas. Apa lagi dan-dan tu jugak mencuba tau sebab dah tak sabar punya pasal.

Aktiviti WAJIB setiap minggu iaitu setiap hari Ahad,  memang CNP akan buat facial wajah atau lebih manja disebut " manja-manjakan wajah " , memandangkan kebetulan minggu lepas produk ni sampai tu yang terus cuba dan keputusannya sangat-sangat berbaloi walaupun terpaksa order jauh-jauh sampai ke Hong Kong. Hahaha. Mask ini sangat popular tau di kalangan artis-artis Hong Kong untuk penjagaan kulit wajah mereka.

Ok jom Review Mask Charcoal ni :



Hitam pekat likat tapi wangi tau, so bila sapu di wajah tak adalah bau semacam je sebab mask ini wangi so rasa tenang je time tengah-tengah baring tu.



Tengok kulit wajah CNP semasa tengah pakai mask ni dah macam Dayang Senandung tapi tak apa hasilnya memang umpppp. Yang bestnya adik ipar pegang kulit wajah terus cakap lembutnya  dan dan tu terus dia cuba sekali cehh.


Setelah rasa betul-betul kering disekeliling mask tu baru boleh cabut keluar tau. Macam CNP pakai selama 1 jam bab sambil-sambil pakai mask ni CNP ambik kesempatan baca novel hehehe. Oh yer time pakai mask ni janganlah pulak bercakap, gelak atau apa-apa aktiviti yang boleh kedutkan wajah tau nanti tak betul-betul tegang ooo hasilnya. Untuk keluarkan mask ni harus bermula dari bawah dagu.



Inilah hasilnya selepas keluarkan mask dari kulit wajah. Yang terkejutnya, inilah 1st time pakai mask bila nak cabut dia tak pecah-pecah dan elok je jadi macam topeng muka. Mask ni bagi CNP kurang rasa sakit berbanding mask-mask sebelum ini. Salah satu  sebab kaum wanita malas pakai mask sebab takut rasa sakit semasa mencabutnyakan tapi percayalah mask ni sangat best dan kurang rasa sakit. Kalau sakit jugak kiranya banyaklah kotoran-kotoran dalam liang pori wajah kita. Tapi tak pe mask ni menolong untuk keluarkan kotoran tersebut dan wajah kita pun segar dan bersih tak gitu?



Inilah Charcoal Mask Cream dari Hong Kong


Dalam Tiub yang senang untuk di bawa kemana-mana


Produk ni siap ada sticker Hologram lagi tau. Ramai sedia maklumkan produk-produk wajah dari Negara Korea, Jepun, Hong Kong perlu melalui 1 saringan yang ketat sebelum keluar dari kilang dan dipasarkan.


Sebelum ini CNP guna brand Daiso je tapi time nak pakai dia sangat-sangat melekit dan cepat kering malah time nak cabutnya pula dia jadi pecah-pecah sampai habis sink kat rumah kotor kehitaman.



Last,  selepas selesai mencabut mask ni haruslah pakai mask penyegar untuk segarkan wajah dan untuk menutup kembali liang-liang roma yang telah dirawat tadi. InsyaAllah minggu depan CNP reviewkan mask untuk segarkan wajah yer. Now siapa beli dalam minggu ni mask penyegar ni dapat free tau so cepat ambik kesempatan ini k.



Inilah salah satu sumber inspirasi penjagaan wajah CNP iaitu pelakon Song Hye Gyo. Tengok kulit wajah dia sangat segar dan mulus bukan??


Rutin mingguan untuk mask wajah wajib dilakukan seminggu sekali memandangkan kehidupan kita dikelilingi habuk kan. Vitamin harian pun jangan dilupakan tau. Inilah kunci wajah yang sihat. Dulu CNP perlu makeup tebal-tebal sebelum kuar rumah tapi kini itu semua tak perlu dah dengan amalkan vitamin Shaklee InsyaAllah.


HARGA : RM20.00



Sebarang pertanyaan berkenaan Mask Charcoal & Vitamin Shaklee ini boleh email
Next entry : Mask Penyegar Wajah

Bye....



2 ulasan:

  1. nory pon suka pakai charcoal mask ni..
    tp nory beli yg brand Daiso tu je..
    murahhh..
    hehe

    BalasPadam
  2. @Nory Zoulkefle

    Aktiviti wajib ni kena buat kan hehehehe

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in