Selasa, 10 Disember 2013

DIP N DIP & EMMA MAEMBONG

Assalamualaikum,

Seminggu En suami terbang dan masih menunggu dia pulang ke tanah air. Huhu kali ini tak dapat ikut sebab aku busy dengan kerja so En suami ajelah terbang tanpa isteri tersayang...

Hello En Abang tak rindu saya ke?
Jangan lupa belikan hadiah untuk saya tau ^___^

Walaupun dia berada jauh dari aku tapi setiap 2 jam dia akan call untuk update pasal aku dan dia hehehe. So tak terasa sangatlah En suami tiada disisi.

Ohh En abang tahu tak adik-adik awak culik saya bawa saya jalan-jalan sampai ke e-Curves ? Seronok sangat sampai lupa diri kejap yang diri ini bukan bujang lagi hahaha. Diaorang bawa saya makan Dip N Dip sedappppp sangat tapi saya tak makan banyak sebab bukan pencinta coklat pun cuma saya pencinta HANDBAG !!!




Bagi aku cukup order crepe ini dan air,  itupun tekak aku dah menjerit-jerit cari air masak hahaha. Nanti En suami balik nak bawa dia dating sini pulak tapi I cuit-cuit aje makan sikit hehehe.




Tapiiiiii Dila dan Fazly kejam sebab lepas hantar orang balik dari eCurves dia cabutttt pergi Shah Alam jumpa Emma Maembong tengah shootingggggg !! Tak adilll sebab orang pun nak ikut sekali huwawwwww... Emma I pun rindu dekat you jugakkkkk !!!

Itu sahajalah coretan hujung minggu keluar tanpa awak En Abang. Lain sungguh bila awak tak ada sebab air Chocolate Rm14.00 pun saya terasa mahal hehehehe. Kan best kalau awak ada boleh beli macam-macam hehehe.

Bye awak yang jauh di perantauan... Muaaahhh.

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in