Isnin, 6 Januari 2014

PIXY I LOVE YOU SO MUCH


[sponsored post]

*scroll down for new entry*

Assalamualaikum,

Pixy !! I love you so muchhhhhh !! Ko datang saat aku mencari, akhirnya dalam genggaman sudahhh.

Orang macam aku ni,  yang 24 jam sentiasa makeup, keluar ke sana sini bawah matahari pulak memang muka senang berminyak. Tambah-tambah bila aku nak solat so memang benda ni selalu menghantui akulah. Duk fikir wajah aku ni dah bebas foundation ke, masih berminyak ke atau masih ada lagi sisa kotoran yang melekat ? sebelum ambik wuduk. Pulak tu wajah aku ni sangat-sangat sensitive tau, so aku agak cerewet sikit bab-bab produk muka ni.



Akhirnyaaaaa semua terbukti semasa aku bercuti ke Singapore baru-baru ni. Macam biasalah kalau dah ke Negara orang haruslah menjelajah segala ceruk kan. So dari pagi kitaorang keluar hinggalah petang baru reti nak cari jalan pulang, masuk hotel terus laju-laju semua cuci muka tapiiiii aku just guna PIXY untuk buang segala kotoran tanpa tertinggal sikit pun. Aku orang terakhir cuci muka tapi aku orang pertama solat tau hahaha Nampak tak bertapa bergunanya PIXY,  lagipun masa sapu dekat wajah tu kan bau madu wangi sangat-sangat rasa nak gigit je kapas tu hahaha. Produk Pixy ini juga boleh digunakan untuk kulit wajah kering atau berminyak tau, kira jimatlah tu 2 in 1 kannnnn.





Ok mari dekat sikit kakak, abang, adik, CNP nak terangkan dengan lebih lanjut supaya mudah faham hehehe.


Siri pembersih makeup Pixy ini terdapat 2 jenis tau :

Pertama :


Kedua :

Yang ini memang terbaikkkkkk sebab kalau aku nak cepat terus ambik kapas zapppppp ke muka dalam  1 minit siap !!! Seluruh muka rasa bersih, lembut dan lembab aje tau. Balik kerja letih giler sampai mata pun dah kuyu tahap 18 pun, cuma ambik kapas dan guna pembersih ini dah boleh tidur terus tak perlu risau muka tak cuci semua bagai.



Macam aku untuk pergi travel dan office, selalunya aku bawa yang kecil size 50ml dan di rumah pulak size 100ml. Senang bukan, sebab dia ada 2 size tak adalah aku nak kena bawa yang godang besar gedabak untuk travel atau outstation 2 hari gitu. Lagipun barangan PIXY ini adalah barang mampu milik oleh semua lapisan umur dan masyarakat sebab harganya sangat-sangat berbaloi dan murahhhhhhhh.


50ml = Rm7.90
100ml = Rm13.90



Barangan Pixy memang sangat berguna dan dijamin HALAL so tak perlu rasa was-was.



Kalau korang nak dapatkan produk Pixy yang tengah hangat sekarang ni macam CNP boleh terus terjah ke Watsons, sebab produk Pixy ada di jual disini tau jangan main-main hehehe.

Korang kalau nak tahu lebih lanjut berkenaan produk Pixy ni ayuh ramai-ramai terjah website Pixy  : http://www.pixy.com.my



6 ulasan:

  1. imah pixy guna bedak dia je. lepas ni leh la try product ni pulak. tapi bedak dia mmg best!

    BalasPadam
  2. PIXY makin maju skrg...
    dulu fofular dgn bedak compact dia je...
    nory smpai skrg setia dengan bedak PIXY...
    suka tekstur dia yang ringan n tahan lama...
    hehehe

    BalasPadam
  3. Akak pernah jumpe compact powder brand Pixy ni..make up remover ni belum pernah nampak lagi..produk baru ye

    BalasPadam
  4. @Nory Zoulkefle

    Di indonesia ada 25 jenis color bedak dia tau hehehe

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in