Jumaat, 27 Jun 2014

KEINDAHAN KAMPUNG

Assalamualaikum,

Baru perasan entry ni tak publish masa nak balik Kl hari tu dari kampung so ini jelah ye untuk korang layan hari ni hehehe...

Apa-apa pun nak ucapkan Selamat Berpuasa buat semua unat Islam diseluruh dunia...

Mahu balik KL dah huwawww.. rindu kampung serius tapi banyak kerja menanti kat office. 

Balik kampung dapat berbakti kat atuk... urut seluruh badan atuk dah kira bahagia yang amat..

Keindahan air sungai Lata Tembakah memang terindahlah..




Byeee...

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Komen

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in