Khamis, 18 September 2014

HOLIDAY : BUKIT TINGGI INDONESIA PART 3

Assalamualaikum,

Bersambung kembali Part 3... Aku rasa entry Bukit Tinggi kali ini kurang lengkap sebab setiap tahun ke sini so kalau nak tahu lebih lengkap korang scrool entry Bukit Tinggi yang lain tau..


Jam 11am aku dah terpacak di Aur kuning untuk shopping telekung. Sini padat sikit dengan orang sebab tempat borongankan dan kebetulan hari aku pergi ni hari orang sini keluar belanja atau shopping. Sempatlah borong 15 helai telekung. Sebulan sehelai kita guna hahahaha.. ok tipu !


Yeayyy dekat Pasar atas dahhhh. sini nyaman sikit ada aircond. Macam biasa datang sini tokey kedai hidangkan aku teh botol sambil pilih kain dan corak sulam.


Ada dalam dalam 20 helai aku borong kain sulam. Macam biasalah ada kiriman orang dan stok untuk aku sentiasa kena ada hehehe.


En F memang suka tiap kali aku pilih kain dan sulam lepas tu dia yang akan pilih mana-mana color dan sulam khas untuk aku. Begitulah setiap tahun. Janji cantik aku jalan je.


Design fresh dari oven ok !!!


Tengahari lari kejap dari shopping untuk isi perut. Mulanya nak makan nasi kapau tapi last-last ke restoran sederhana makan nasi Padang. Perghhhhh sedap oooo.


Sabar menunggu makanan sampai hehehe..


Ok sambung shopping selepas perut kenyang hehehe..


Keropok ubi. Setiap kali datang memang aku selalu borong keropok ni buat makan dengan nasi or mee goreng kat rumah.


Hotdog goreng telur 1000rp menyesal beli dua je sedap kot. Adik ipar aku sampai bantai 10 cucuk dia beli. Korang jangan risau sini semuanya halal.


Sambung shopping di pasar lereng pulak hahaha.. macam-macam aku capai kat sini sampai kena ketuk dengan En F pun ada hahaha.


Kenangan 2014 disini. InsyaAllah 2015 pun akan ada gambar kenangan disini jugak. Borong kain kot stok setahun hahaha.


Keluarga belah aku memang suka ke sini sebab nyaman dan terbaik untuk shopping kain sulam. Kalau ikutkan perancangan memang diaorang join sama tapi last minit semua cancel sebab ada kelas, meeting dan exam. InsyaAllah tahun depan moga diaorang semua akan sampai ke sini lagi aaminn.

Bersambung Part 4...

 

4 ulasan:

  1. Assalam,

    EEEEeeeeeeeeeeeeeee, geram toi nengok all the FOODSSSSS,
    mancabor keimanan betui3 laaaaaaaaaaa.....
    konpem kena masuk dlm list next year travel......he3

    BalasPadam
  2. @ArY ShA = AmZaR FaYyAdH

    Wsalam,
    Pergi Indonesia semua makanan dia kena rasa. fuhh terbaik ooo

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in