Rabu, 7 Januari 2015

SELAMAT TAHUN BARU 2015

Assalamualaikum,

Selamat Tahun Baru buat semua.. Azam tahun lepas semua dah tercapai ke?? Macam aku ada 1 perkara yang belum tercapai, InsyaAllah tahun ini moga diberi rezekinya aamin. Tentang anak memang setiap hari itulah doaku semoga dimakbulkan.

7 tahun menanti dengan penuh kesabaran. Aku bukanlah sesiapa hanya hambaNya juga tapi aku percayakan Qada dan Qadar Allah. Walaupun ada penyakit sekalipun kalau Allah nak bagi Dia tetap akan bagi dengan apa cara sekali pun tapi walaupun kita tak ada penyakit sekalipun kalau Allah tak bagi itu HAK Dia. Aku redhaaaa. Bukan tidak terasa walaupun sebesar hama tengok orang lain ada baby tapi hakikat yang kena terima aku bukan sesiapa yang ada KUASA untuk mendapatkan itu semua, hanya DOA punguat hidupku.

InsyaAllah isnin 12 Jan 2015, ada produk baru akan saya reviewkan... Tunggu yer. Rindu sungguh nak update blog insyaAllah lepas ni setiap minggu ada aje coretan dan produk-produk yang terpilih akan dipublishkan.

Oklah belanja 2 keeping gambar untuk tahun ini hehehehe..




Tahun ini trip ke mana kita yer.... adushhh takut sungguh nak naik flight sekarang, kalau dulu laju je kemas baju semua sekarang ni siap ada masa untuk berfikir sekejap hehehe. Tak apalah itu urusan Allah.

Setiap pembelian di blog ini akan mendapat Scrub bibir secara percuma ok !!!!

5 ulasan:

  1. najwa tunggu 7 bulan untuk 2nd baby pun dah rasa tertekan..apatah lagi nurul dh tunggu 7 tahun..kita sabar dan redha ye nurul.semoga ada rezeki utk nurul nanti.InsyaAllah..

    BalasPadam
  2. hi..lama x nmpk awk update.

    BalasPadam
  3. selaat tahun bau CNP...bila kenangkan kejadian yg menimpa pesawat mmg rasa takut menerjah diri tapi bila ingatkan semula..itu semua takdir Allah so resah tu semakin berkurang

    BalasPadam
  4. Ingatkan cik nurul yg tunang..")

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in