Sabtu, 25 Julai 2015

HAPPY ANNIVERSARY KE 7 TAHUN

Assalamualaikum,

Mesti terkejut tetiba ada entry time cuti hujung minggu kan hehehe.. Aippp hal-hal special aje akan di upload walaupun hujung minggu hehehehe.


25 Julai 2008 - 25 Julai 2015 = 7 Tahun !!!
 
Pejam celik, Alhamdulillah hubungan halal dah masuk 7 tahun ! Tq En Fendi sebab jaga saya sebaik ini dan selalu turutkan permintaan saya walaupun pada mulanya jawapan NO ^____^
 
Adakalanya waktu pillow talk, saya selalu merungut kenapa kita tak ada cahaya mata lagi tapi ayat positif En Fendi buatkan saya terima Qada dan Qadar Allah ini.
 
" Allah tak bagi kita rezeki lagi sebab kalau dia bagi sekarang mungkin kita tak dapat didik dia dengan sempurna sebab sama-sama busy, tak pun Allah nak kita kerja kuat + kuat beribadat + ada ilmu baru dia kurniakan baby, semua perancangan Allah sangat indah dari perancangan kita "
 
Lepas dengar ayat En Fendi ni terus saya tak fikir apa-apa dah... Berusaha sudah cuma Tawakal sahajalah dengan rezeki Allah.
 
Terima kasih dengan doa dan pelbagai hadiah dari mekah untuk usaha mendapat zuriat. Terharu bila ada pembaca blog ini poskan padahal kenal melalui alam maya sahaja.
 

Memandangkan anniversarykan so kena cari hadiah sama. En Fendi belikan kasut Timberland macam dia pakai. Katanya setiap kali holiday trip boleh pakai sama-sama hahahaha... waduhhh romantisss gitu..

 
dannnnnnnnnn
 
Honeymoon Trip !!!!
 

 
Terima kasih atas budi baik En Fendi, semoga Allah dapat membalasnya..
 
(^_____^)
 
 

1 ulasan:

  1. alhamdulillah...happy anniversary yg ke-7. smga sentiasa dlm limpah bahagia & termakbul sgala impian

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in