Selasa, 9 November 2010

EHH NAK TAYANG MUKA KE SHAWL??


 

Salam 1 Malaysia & Dunia... 

Hari ini tak tahu nak update pasal apa sebab no idea..idea datanglah wahai ko...nasib baik Kak azah bagi gambar aku ni so secara tak langsung boleh update janji tak tinggal blog tanpa sebarang update gitu...uwekkkk 

Dalam banyak-banyak shawl yang aku ada, inilah shawl yang paling aku suka sebab bila pakai terletak aje hehehe..pulak tu ada bling-bling gitu lagilah bertambah syokkkkkk. First, aku pakai di office 2 minggu yang lalu,  now kak azah dan Kay pun sudah menyusul yahoooooo ada geng!! Bila korang nak tayang yer?? 

Belum lagi daku pakai warna merah, hijau dan banyak lagilah hehehehe..ehh lupa nak bagitahu shawl ni aku ada jual di blogshop onlineku RM20.00 je hehe. Macam-macam colour ada, sampai rambang mataku T______T yang penting En Fendi suka, i akan pakai lagi..lagi dan lagi tapi lain-lain colourlah hahaha..bila aku pakai colour lain aku update yer.. 

 

Ehh rasa macam dah kurus sikitlah ahakkkkk..mesti My love baca dia tergelak-gelak punya..tak pe by akan buktikan and now dah ada perubahan sikit..tungguuuu!! Ok bila dah menjadi apa yang aku amalkan ni, nanti Nurul kongsikan ye hehehe..kene cuba dulu sebelum beri Tip pada orang kang tak menjadi tak pasal-pasal aku yang kene hehe. Tapi kan nurul dah jumpa vitamin untuk gebukan, putihkan dan cantikkan kulit muka dan badan luar dalam..seriusss..yang nurul tahu tu, sebab ada sorang dua member di office tegur T____T harganya dalam RM150.00 untuk stok 2 bulan berbaloilah kan?? 

Oklah bye..assalamualaikum -sign out-

2 ulasan:

  1. nurul,produk slim ader x??huhu

    BalasPadam
  2. Nice site, nice and easy on the eyes and great content too.

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in