Isnin, 29 November 2010

INI KAWAN SAYA YANG CUN SEKALI

Assalamualaikum semua, saya ada kawan baru sangat cun,comel dan sweet serta baik hati hehehe...rugi kalau tak berkenalan dengan dia hehehe..tapi awas dia sudah berpunya tau!!! ketuk pala kang siapa yang nak ngorat dia huhuhu..

Memang tak sangka dan diduga, dari alam maya kami boleh berhubung ke alam realiti..kuasa Allahkan...Dia seorang yang gojes dengan koleksi tudungnya..comel betul, berilah tudung atau shawl apa pasti dia boleh gayakannya kira terbaiklah wokkkk..

Kalau korang ada nak tanya pasal gaya tudung atau tutorial inshaAllah dia boleh tunjukkan hehehe..alahhh tinggalkan je komen diblog dia pastu kalau ada masa pasti dia akan tunaikan permintaan korang..kan aku dah kata dia baik & perihatin hehehehe ;)

Alahaiii kesiannya, lupa pulok nak perkenalkan namanya hehehe DIA ialah Nurul Ain hahaha dan aku pulak Nurul Hasmiza, kami lahir sama tahun tapi tak sama bulan,pangkal nama aje yang sama tapi BT lain-lain hahahaha ..ada tali kekeluargaan iaitu sesama islam hehehehe...meh kita serbu blog Nurul Ain cepat...



Wahhhh dasyat tuuuu header blog Ain...otaiii dengan icon tumbok-tumbok pipi, tapi tumbuklah banyak mana darah tetap enggak mahu keluarin hehehe..Speak RayBan tu fuhhh stylo habis hahahaha...

So apa lagi jom singgah blog dia ok..serbuuuuuuu!!!

8 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in