Rabu, 12 Oktober 2011

BRAND MAKEUP PILIHAN

Makeup adalah satu perkara yang tidak dapat dipisahkan dengan kaum wanitakan..terutama macam saya, memang langsung tak boleh berenggang dengan box makeup. Hilang makeup box tu mahu haru biru jugaklah jawabnya hehehe. Saya jenis suka tengok wanita cantik dan cute, terpulanglah sama ada bersama suami atau keluarga. Setiap kali keluar dating, mesti ada seketul barang makeup akan CNP beli hehehe..perempuan..perempuan..biasalah tuuuu.

Oklah kali ni nak review beberapa jenis JENAMA makeup yang baru CNP cuba.. dan hasilnya memang setanding makeup berjenama lain tau.

Korang pernah dengar tak jenama MISS ROSE dan ROMANTIC ?? CNP pasti ramai yang agak janggal dengan nama ni kan?? cuba korang google dekat internet pasti berlambak yang korang akan jumpa tentang kedua-dua jenama yang saya sebutkan tadi. CNP mengenali makeup-makeup tersebut, dari  Kak Erna yang selalu mengatakan makeup tersebut sangat cantik bila dipakai. Selepas mendengar pujiannya, terus CNP jatuh cinta dan sanggup mencari untuk dijadikan koleksi sendiri. Kak Erna sekarang pun dan pandai makeup-makeup ni tau, 1 hari kalau tak cerita pasal makeup memang tak sah hehehe tapi CNP seronoklah sebab dah ada teman untuk bercerita tentang makeup ni. Kalau tak dulu asyik bercerita dengan mama ajelah :)

Kalau korang nak order makeup-makeup ini, boleh email  kat CNP atau tinggalkan komen diruangan ini yer. Hanya makeup yang CNP rasa sangat best sahaja akan di review, kerana kulit muka CNP sangat-sangatlah sensitif ok hehehe. Oh ye kalau sesiapa di sekitar Selayang dan Keramat boleh by hand je hehe.

Makeup MISS ROSE dan ROMANTIC sangat-sangatlah smooth, tidak terlalu shiny malah sangat sesuai dengan jenis kulit berminya, iyelah orang jenis kulit berminyak memang bermasalah sikit bila memakai eyeshadowkan sebab dia akan melekat di bahagian atas kelopak mata, tapi kini tidak lagi dengan hadirnya 2 jenama makeup ini hehehe. Tak silap CNP makeup-makeup jenama ini, orang timur tengah selalu memakainya. Lagipun jenama ini memang tengah naik sekarang.

Tutorial inshaAllah lepas ini yer sebab sekarang buzy sikitlah, kalau korang nak request tutorial apa just email me di cnp_ciknurulpinky@yahoo.com


BRAND ROMANTIC


Close up sikit color makeup Romantic..so sweetkan..


Inilah bahagian luar makeup Romantic..macam dompet pun adakan hehehe.



Yang ini memang senang nak guna dan blend, sebab dah disediakan campuran color yang sesuai, so tak perlu susah-susahkan diri pergi cari mana satu color yang perlu disuai padan..Kalau color yang agak terang benderang tu, silalah pakai untuk waktu malam ye, hanya warna lembut-lembut sahaja dipakai pada waktu siang tapi terpulanglah pada korang semua. Yang ini berharga RM50.00 sahaja.


BRAND MISS ROSE


Pandangan luar Miss Rose, comelkan..tak sangka ianya sebuah alat makeup.



Close up sikit colornya...yang ini pun memang sweet je pakai..tak der berkilat sangat so nice bila pakai pergi office dan jalan-jalan. Yang ini berharga RM38.00 sahaja..

Berminat just email saya di cnp_ciknurulpinky@yahoo.com

Korang kalau ada nak request apa-apa tutorial, bagitahulah CNP ye dibahagian komen atau e-mail. InshaAllah akan CNP tunaikan.

6 ulasan:

  1. Oh namaku turut terselit hehehe. Tapi memang eyeshadow palette Romantic best hatta baru pestime pakai hehehe...

    BalasPadam
  2. wah wah wah...dah jadi tokey make up yeak.....kelas betul...lepas tudung, make up plak...semoga bisnes bertambah maju yeak dik....

    BalasPadam
  3. @E-Marlin

    haruslah di war-warkan nama kak erma hehehehe

    BalasPadam
  4. @lieyalatif

    aminnnnn moga mendapat berkat doa akak tu..

    BalasPadam
  5. ada lg tak miss rose pellet

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in