Isnin, 19 Mac 2012

FACEMIST

Assalamualaikum,

Minggu ini banyak benda nak kena kejarkan sampaikan waktu makan pun lariiii ! Tak pe janji kepuasan yang dicari dapat memenuhi kehendak hati.. Minggu ini sibuk mencari material kain untuk Shawl handmade keluaran lebel inidiarinurul.com harap dapat sokongan dari anda semua aminnn.

Oklah sebelum mata ni menjadi lemah longlai meh nak bagitahu 1 benda wajib dalam makeup yang perlu ada hehehehe. Pernah dengar tak FACEMIST??? Facemist ni peranan dia adalah untuk menyegarkan dan menutupi kulit wajah untuk mendapat hasil makeup yang sangat umpppp ! Lagi satu lepas habis makeup pun wajib spray keseluruh muka untuk menaikkan serinya lagi ye.




Yang bestnya kali ni siap plus dengan collagen lagi tuuuu.. TAPI stok yang ada pada CNP hanya 3 SET SAHAJA !!! Memang Facemist ni sangat-sangat mendapat sambutan. So sesiapa yang betul-betul berminat boleh isi order form di bawah sekali blog CNP untuk order facemist ni ye.. Selepas habis stok ini CNP memang tak tahu bila stoknya akan sampai ke Malaysia. Siapa cepat dia dapat yer...

Nantikan esok ada Promosi Eyeshadow Mac jenis Mate punya youuu hehehe...BYEEEE !!!

6 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in