Jumaat, 30 Mac 2012

NAK CANTIK ? ~ MINUM AIR KOSONG

Assalamualaikum,

Dulu saya paling tak suka pada air kosong !! benci sebab langsung tiada perisa dan tiada rasa yang boleh membuatkan lidah dan nafsu saya tertarik padanya huhuhu. Dalam sehari, segelas je kot yang CNP minum..bayangkan bertapa bencinya pada air kosong...kosong..kosong..ehh tetiba teringat lagu Najwa Latiff hehehe.

Puas mama dan papa CNP bising tapi biasalah kalau tak minat tu jangan haraplah nak dengar hahaha TAPI selepas CNP kenal Shaklee semuanya berubah dalam sekelip mata..betul CNP tak tipu..bukan nak propa tau. Bila dah mula makan Vitamin C,E, B-complex dan ESP, alhamdulillah setiap 1 jam CNP wajib mencari segelas air kosong !! Kalau tak minum mulalah tekak CNP rasa kering-kering gitu..Setakat ini kulit wajah dah lembab-lembab basah kemerahan gituuuuu hehe. Sekarang air kosong menjadi sahabat karib CNP kemana-mana saja pergi.




Untuk bakal pengantin, CNP nasihatkan anda mencuba Vitamin Shaklee ini untuk hari bahagia anda. Bila kulit wajah kita dah smooth, makeup pun kelihatan cantik je..InsyaAllah..

Ada yang email CNP bertanyakan jenis produk pencuci muka yang CNP gunakan, dan jawapannya pencuci muka yang CNP guna termasuk toner tidak melebihi RM10.00 sahaja hehehehe..percayalah !!! Jimat habis selepas kenal SHAKLEE !

Sekiranya ada sebarang pertanyaan, emailkan kepada saya
bertajuk " SHAKLEE " dan nyatakan sekali masalah kulit wajah untuk memudahkan CNP guide anda semua yer insyaAllah.




1 ulasan:

  1. tringin nk cuba shaklee tp perlu budget..heheehe kulit akak cntik lah..=)

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in