Khamis, 1 Mac 2012

RAHSIA KECANTIKKAN CNP

Assalamualaikum,

Alhamdulillah ramai rupanya yang email pada CNP bertanyakan sal SHAKLEE dan cara penjagaan wajah serta apa rahsia CNP selama ini. Terima kasih.

Saya tak kisah sebanyak mana anda nak email pada saya untuk bertanyakan tentang kecantikkan,makeup dan lain-lain, akan saya layan sebaik mungkin. Jangan risau saya akan sentiasa berikan yang terbaik dan tidak akan sesekali untuk tidak membalas email anda semua.



Gambar diatas adalah ibu mertuaku yang telah berusia 53 tahun tau bukan kakak saya tu hehehe..Ramai yang ingat itu kakak saya ^____^ Sebenarnya CNP paksa mama mertua untuk makan Vitamin E, Vitamin C dan B Complex untuk penjagaan wajahnya..

Alhamdulillah akhirnya wajahnya masih berseri-seri macam orang muda gituuu. Oh siapa yang nak beli Skincare Set ini boleh email CNP untuk dapatkan harga ahli ok dan CNP akan guard anda semua sehingga berjaya InsyaAllah, selain itu juga CNP akan berikan tip-tip yang selama ini CNP amalkan khas untuk anda semua. HEHEHE.. CNP bukan cakap kosong tau, inilah buktinya. Sebab itulah bila ramai email sebelum ini CNP cakap nanti CNP akan buatkan 1 entry khas untuk anda semua :) Biar semua tahu rahsia CNP selama ini secara adil dan saksama hehehe ( cehh bajet hot je hahaha )

Ada masalah kulit wajah? email me ok dear...


Apa-apa pertanyaan just email me at



7 ulasan:

  1. iye laa mcm adik ngan kakak....mmg awet mude gitu mak nurul...nanti2 nurul pun mcm tu jugak laaa...sweet 17 gituuuu...

    BalasPadam
  2. heee~~ comellll... a'ahla, cam aik n akak.. ;))

    BalasPadam
  3. @lieyalatif

    aminnnn moga-moga ye kak hehehe..akak pun apa kurangnya heheheh

    BalasPadam
  4. @Cahaya Qaseh

    kamu pun comel juga tau..jgn lupa ambik vitamin k..

    BalasPadam
  5. @nUr aDiLa

    Salam perkenalan Nur Adila..hehehe selalulah tegur di twitter ye heheheh

    BalasPadam
  6. Slm perkenalan CNP..leh emailkn x skincare set shaklee.ni bru tau.nk tau lbh lnjut bleh..ctimani@gmail.com

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in