Khamis, 8 Mac 2012

SKIN YANG CANTIK BERMULA DARI DALAM

8Assalamualaikum,

Tahukan anda semua PUNCA masalah jerawat,jeragat,bintik hitam, kulit tidak sekata dan kulit kering berpunca dari dalaman badan kita?? Kenapa CNP cakap macam tu kerana ia pernah berlaku pada diri CNP dulu.

Kulit muka CNP dulu sangat-sangatlah teruk dengan jerawat yang agak besar, bintik hitam dengan megahnya tumbuh diseluruh muka, kulit tidak sekata dan berminyak macam boleh goreng ikan. Dulu CNP ingatkan dengan produk pencuci muka boleh memulihkan keadaan wajah CNP, tapi semuanya meleset !

Kerana wajah CNP teruk masa tu, mama telah belikan produk Shaklee untuk dimakan bagi memulihkan kulit wajah ke asal. Masa tu macam peliklah jugak dengan brand ni iyelah was-was juga sama ada betul ke tak betul. Tapi alhamdulillah setelah habis Set Skin Care Shaklee ni memang ada perubahan yang ketara iaitu jerawat mula mengecut, kulit tidak kering lagi malah minyak pun berkurangan. Masa tu member-member yang tegur so dari situ barulah CNP tahu penjagaan kulit wajah bukan sahaja dibahagian luar tetapi dibahagian dalam juga penting kerana AKARnya tersimpan di dalam betul tak?

Tapi bukan bermakna pencuci muka tidak penting tau, pencuci muka memainkan peranan penting dibahagian luar kulit wajah.. So bila luar dan dalam terjaga, kulit wajah pun akan lebih cantik dan mulus.




Set Skincare Shaklee @ Set Skincare CNP

Set ini mampu bertahan selama 4 bulan, so sangat jimat bukan?? Terdapat 3 botol yang mengandungi Vitamin-vitamin yang hebat untuk kulit wajah  iaitu :



VITAMIN C - CANTIK !!

Vitamin C adalah sejenis antioksida yang berupaya meningkatkan daya ketahanan dalam badan serta mempercepatkan proses penyembuhan .Ia juga berperanan meremajakan kulit ,mencegah penuaan serta menjadikan kulit cantik berseri..



VITAMIN E-COMPLEX

· Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan (vitamin awet muda).

· Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.

· Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan.

· Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka.

· Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar.

· pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.

· Vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.



B - COMPLEX

-membantu dalam menukarkan karbohidrat kepada glukosa untuk penghasilan tenaga kepada tubuh badan

-membantu dalam menukarkan lemak kepada protein( ini membantu nervous system berfungsi dengan normal)

-Vitamin B juga penting untuk pembentukan sel badan jadi ianya penting untuk awet muda kulit yang licin dan kelihatan muda, melambatkan rambut beruban,membantu untuk kecantikan kulit, rambut dan mata, kekuatan kuku

 Kelembapan kulit amat penting sebab itu kita disarankan minum 8 gelas atau lebih dalam sehari untuk mengekalkan kelembapan tersebut.

** Kepada customer-customer saya yang akan Berkahwin, memang CNP syorkan anda semua mencuba set SkinCare ini untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik malah makeup anda juga kelihatan smooth je. Tak percaya cuba dulu ok !

Kepada pembaca blog inidiarinurul,  CNP akan pastikan anda mendapat harga istimewa dan hadiah misteri dengan setiap pembelian Set Skin Care Shaklee @ CNP. InsyaAllah CNP akan guide anda semua sehingga mendapat kulit wajah yang diidam-idamkan berbekalkan USAHA, RAJIN DAN TAWAKAL !!

Kepada yang berminat boleh email dan nyatakan masalah kulit wajah yang anda hadapi ok, untuk menyenangkan CNP guide anda. Dan yang penting Harga Istimewa anda akan dapat percayalah !!




Email me at :
cnp_ciknurulpinky@yahoo.com
" Tajuk Email Shaklee "


" Sentiasa berTawakal kepada Allah setelah kita Berusaha, InsyaAllah, Allah akan perkenankan doa hambanya " Aminnnnnn.

1 ulasan:

  1. salam nak tanye.mmg sume saiz nie ke.xde set prcubaan ke/?

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in