Rabu, 21 Mac 2012

WAJAH MULUS TANPA JERAGAT DAN JERAWAT BERNANAH

Assalamualaikum,

Alhamdulillah sejak dipublish rahsia penjagaan kulit wajah CNP dengan menggunakan Shaklee, ramai yang email menceritakan tentang masalah kulit wajah yang mereka hadapi. Dalam bayak-banyak email yang CNP terima, kebanyakkannya bermasalah dengan JERAGAT dan JERAWAT BERNANAH !!

Jeragat dan jerawat akan muncul pada kulit wajah tanpa mengenal usia. Lebih-lebih lagi pada mereka yang langsung tidak endah tentang kebersihan kulit wajah. Hal ini sendiri telah terjadi kepada mama CNP dimana mukanya di tumbuhi jeragat yang agak banyak dan tebal, boleh dikatakan kerana jeragat tersebut kulit muka mama CNP kelihatan hitam !! Pencuci muka yang dipakai bukan calang-calang jenama, malah jenama no 1 di negara Jepun. Dikala pakai, jeragat akan kelihatan malu-malu untuk muncul tapi bila langsung tak pakai pencuci muka tersebut,  maka bermaharajalelalah di sekitar kawasan kulit wajah. Dari situ barulah CNP mula mengerti yang kepentingan penjagaan kulit wajah bukan sahaja di luar malah dari dalam iaitu AKARNYA !!!

Sekarang sejak CNP paksa mama makan Set Skincare Shaklee + Energizing Soy Protein ( ESP ), Alhamdulillah kulit wajah mama semakin lembab kemerahan dan jeragat sudah tidak kelihatan lagi. Apa yang pasti setelah 2 bulan mengambil set ini, mama kelihatan berseri-seri malah muda dari usia sebenar hehehhee.




Yang penting air masak wajib minum sekurang-kurangnya 8 gelas sehari untuk membuatkan kulit terasa glow gitu.. Jangan terkejut tau selepas makan Set Skincare ni air kencing akan kelihatan sangat-sangat kuning wahahhaa..Mula-mula makan memang CNP pun terkejut beruk sebab kuningnya sangat pekat,  nampak sangatkan toksin banyak giler dalam badan kita. Sejak CNP kenal Shaklee ni lah baru CNP suka pada air masak berbanding sebelum ini. Memang kulit terasa glow sangat-sangat hehehe.. Now 1 rumah CNP amalkan set skincare untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik malah sentiasa berdoa dan bertawakal kepada Allah dalam masa yang sama. Rujuk sini untuk melihat perubahannya pada muka mama mertua CNP.

Yang berminat boleh email untuk mendapatkan harga Promosi CNP

Setiap pembelian akan mendapat hadiah misteri dan CNP akan guide sehingga anda berjaya insyaAllah aminnn.


2 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in