Isnin, 13 Oktober 2014

FACEMIST SALE NOW !!

Assalamualaikum,

Pertama kali selepas raya saya update..Sorry sangat-sangat sebab kesihatan tidak begitu baik sebelum ini dan insyaAllah moga dapat pulih seperti sediakala aaminnn.

Oklah kali ni CNP kuarkan lagi stok FACEMIST KISS BEAUTY ! Stok sebelum raya hari tu licin macam pisang goreng panas dalam beberapa hari saje. Stok ni ada ditangan CNP sekarang so siapa yang buat payment hari ini barang akan dipos terus esoknya..

Sebelum ini Facemist berharga RM39.99, NOW RM20.00 sahaja..Promosi lepas raya ni hehehe..

Korang nak tahu apa kelebihan Facemist ni?? Yeayyy yang bestnya facemist kali ini Halal, mengandungi vitamin E dan bahannya dari green tea..Baunya fuhhh wangi bila di spray pada muka anda setiap pagi. Best oooo sebab CNP sendiri dah cuba dengan pelbagai facemist dan inilah yang terbest  ! Percayalah..

Kegunaan facemist ini ialah sebelum dan selepas makeup untuk memberi kesegaran pada kulit wajah dan anda juga boleh spray tak kala wajah anda terasa lesu.



Bahagian depan


Bahagian belakang


Cara-cara pemakaiannya dalam 2 bahasa iaitu English dan Arab


Yeayyy inilah Facemist yang telah memikat hati CNP...Inilah juga rahsia kulit wajah kelihatan sentiasa bermaya atau lembab-lembab basah gitu..Bila terasa wajah kita letih hanya spray sahaja, insyaAllah kesegaran itu akan muncul selepas spray aaminn..


NORMAL : RM39.99
NOW RM20.00


Berminat WHATSAPP :
012-2281492
Sebarang pertanyaan sila email ke cnp_ciknurulpinky@yahoo.com


 

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in