Khamis, 2 Oktober 2014

RIADAH HUJUNG MINGGU

Assalamualaikum,

Hujung minggu kami lepas ini akan bertukar rentak !! Tiada lagi alarm jam 11am untuk bangunkan kami dari tidur selepas solat subuh. Hujung minggu hari rehat kakitangan. Boleh baring atas katil sudah memadai bagi aku untuk balas dendam dari hari Isnin hingga Jumaat jam 6.15am sudah celik mata huhu.

NOW ambik ko huruf besar semuanya.. selepas subuh tiada lagi mimpi-mimpi nan indah sambungan sebelum bangun subuh. Terus bersiap kayuh basikal koooooo. Basikal En F adalah hadiah birthday dari keluarga kedua belah pihak, manakala aku dan Dila sendiri bayarlahhhh opppsss bukan aku bayar tapi En F HAHAHA.

Minggu lepas punya angkaralah masa tengah dating dengan BFF di Pavillion ( ok ini entry seterusnya kita up ok ) En F call bagitahu nak beli basikal so aku ok aje. Petang dia ambik aku dekat Putra terus ke kedai basikal. Disini En F bagi aku berdikari selepas 3 tahun tidak lagi menggunakan Putra hahahahaha. Agak terkial-kial sebentar tapi haruslah rilexxxxx.

Agak sedih basikal color pink untuk aku tiada tapi untuk dila adaaaaa..... aku redha dan pasrahhhh je bak kata lisa surihani hahaha. Oren telah memukau mataku lantas "amoi saya ambik yang ini " habis kisah basikal terima kasih sudi baca karangan saya. Comfirm Upsr lulus cemerlang ^_______^



Dari Keramat - Prince Court Hospital - Klcc - Ambank Jalan Ampang - Jalan Gurney - Keramat . Alhamdulillah 15km untuk cabaran hari pertama. Biar sikit-sikit dulu sebab kami budak baru nak belajar hehehe. Kang kejang otot siapa nak tolong T_______T

Oklah nak pam tayar basikal dulu.....


0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in