Jumaat, 5 Oktober 2012

TUTORIAL MAKEUP MATA GADIS KOREA

Assalamualaikum,

 Kali ini CNP nak bagi tip bagaimana nak nampak mata sepet menjadi bulat dan besar. Sebenarnya CNP pun mempunyai mata yang sepet ibaratnya kalau kuar tak pakai eyeliner memang kelopak mata macam tak der tau. Nak buat macam-mana dah keturunan sebelah mama sepet macam cina hahaha.

Memandangkan My love CNP tak izinkan buat tutorial video, so CNP gigih berusaha mencari tutorial video yang mudah difahami dan diikuti oleh anda semua. InsyaAllah lepas ni CNP akan buat tutorial bergambar yer khas untuk anda semua.

Bagi yang dah lama mintak tutorial ni CNP mintak maaf ye sebab agak terlalu lama masa diambil untuk diupload tutorial yang diminta.






Salah satu benda makeup yang amat penting bagi CNP bermata sepet ini ialah 2 barang ini, iaitu eyeliner gel dan eyeliner liquid + eyeliner pensel. Serius sangat-sangat best dan ramai orang Korea pakai untuk makeup style Gyaru youuu hehehe.




Inilah Gel eyeliner yang CNP pakai sewaktu keluar rumah setiap masa. Tidak kiralah untuk ke office atau beriadah. Harga RM15.00 Sahaja



Yang ini pula 2 in 1, iaitu mempunyai eyeliner jenis marker pen dan pensel..Yang ini juga CNP akan pakai setiap masa. Sangat cantik tau mata kita macam ala-ala gadis Korea gitu hehehe. Harga RM15.00 Sahaja


Berminat boleh isi order form dibahagian bawah blog CNP ini ye. Sekiranya ada persoalan sila emailkan ke cnp_ciknurulpinky@yahoo.com
 
 
Harga Promosi hanya dari 1 Oktober hingga
 5 Oktober 2012 sahaja !


Jangan balas email Invoice yer kecuali bukti pembayaran sebab sistem akan block selain 2 perkara yang dinyatakan tersebut.
Harap Maklum!


1 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in