Rabu, 3 Oktober 2012

MERAH MAK NGAH DI PAGI SELASA

Assalamualaikum,

Minggu ni blog memang tak sunyi sebab mood memblogging wujud secara tetiba dan harus mengambil peluang ini sepantas kilat hehehe. Pagi tadi ada checkup dengan doktor so agak lewat ke office. Tema hari ini ialah MERAH hahaha..hari ini juga CNP pergi jumpa doktor dengan bibir berwarna merah cili youuu. Nasib doktor tu tak terperanjat :)

Ohh ye nak bagi tahu minggu depan or esok CNP akan bagi tip untuk segarkan kulit wajah dan kelopak mata sewaktu kita tengah tidur. InsyaAllah ye. CNP dah amalkan selama sebulan dan perubahan memang agak ketara.





InsyaAllah esok juga CNP akan bagi tip-tip penjagaan kulit wajah yer. apa yang di catitkan adalah 100% amalan yang telah lama CNP amalkan. Ada ke orang yang sudi nak tahu ni? hehehe.

Love youuu...Siapa nak request tutorial sila email ke cnp_ciknurulpinky@yahoo.com yer dan insyaAllah CNP akan cuba tunaikan memandangkan kesihatan dah beransur pulih seperti sediakala. Mana-mana yang dah request tapi belum CNP tunaikan boleh email lagi sekali ye, mungkin CNP terlepas pandang time tak sihat tempoh hari.

Oklah bye keyboard dah tercabut hahahahahahahahahaha.

1 ulasan:

  1. berminat dgn tips segarkn mata..dah macam2 cuba mata panda ni xmau hilang..

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in