Sabtu, 22 Disember 2012

BER "TABITA" UNTUK MUKA CANTIK

Assalamualaikum,

Alhamdulillah tak sangka rupanya ramai yang berminat dan berkenan dengan Produk Tabita ni hehehe. Percaya tak pada mulanya saya sendiri ragu-ragu untuk menggunakannya iyelah macam kurang percayalah dengan sesetengah produk kan. Tapi apabila saya sendiri melihat kawan sekerja mendapat kulit yang cantik,smooth dan gebu hati pun terusik untuk mencuba.

Kebetulan saya sendiri telah menghubungi stokis di Jakarta iaitu merangkap kawan saya sendiri yang menetap disana. Alhamdulillah dia telah memberikan dengan harga yang cukup murah berbanding dengan stokis di Malaysia. Tapi adatlah kan kos penerbangan dan pengeposan memang mahal itu sebab harganya bila di sini agak tinggi. Macam saya pun selepas tamat tarikh PRE-ORDER harga akan kembali normal seperti stokis lain jual juga tau. Saya cakap secara terangan disini.So siapa nak order baik order semasa
pre-order berlangsung.

Kepada semua customer saya, selepas pembelian dibuat saya akan menghantar Skincare Tabita beserta cara-cara penggunaannya bersama skincare tersebut ye. Jangan risau tau hehehe. Siapa yang tak nak kulit sihat dan gebu kan. Apa-apa pun kita kena banyakkan bersabar untuk mendapatkan kulit wajah yang mulus dan sihat.



Inilah salah seorang artis di Malaysia yang menggunakan Tabita skincare ini. Berbezakan dulu dan sekarang Adira ni hehehe.

Perbezaan antara Set Regular dan Set Exclusive ialah sizenya iaitu Set Exclusive lebih besar dari Set Regular kerana kuantiti isinya juga berbeza.


SET REGULAR
RM290.00
( Harga Pre-Order sehingga 23 Dis 2012 sahaja )



SET EXCLUSIVE
RM345.00
( Harga Pre-Order sehingga 23 Dis 2013 sahaja )


Untuk makluman harga akan kembali normal selepas tarikh tersebut ye. Berminat boleh isi order form dan yang mana dah booking boleh buat pembayaran mulai sekarang dan nyatakan set mana yang diinginkan ok.

Customer yang beli Skincare Tabita, melalui blog ini akan berpeluang mendapatkan barang makeup percuma dengan cara teramat mudah iaitu dengan menghantar testimonial kepada CNP ok.

11 ulasan:

  1. boleh saya tahu apa beza set regular dan set exclusive ? mcm mana nk beli ?

    BalasPadam
  2. ptt la kulit adira cantik. :)

    BalasPadam
  3. salam.. saya nak bertanya mengenai product shaklee..saya ambil set s dan esp..blh ker klu nak makan vit b dan vit c sekali aftrer breakfst..

    BalasPadam
  4. hello kakak~ saye berminat nk tau lebih psl produk ni.. email me please.. btw, set exclusive tu 2013 ke 2012?? hihi ;)

    BalasPadam
  5. salam nk tny.. still open x??

    BalasPadam
  6. salam ..saye nak tanye ,.trial set ade jual x ???n bpe RM??

    BalasPadam
  7. @nur

    Salam..sorry dear.. cnp dah tak guna produk ni sebab stok susah nak dapat dan sebab banyak tiruan so takut nak gunakan lagi. Sekarang tengah cuba 1 produk baru plak hehehe nanti sis review yer..

    BalasPadam
  8. salam.. minta maaf kalau kata2 saya ni ada menyinggung perasaan sesiapa pun.. yang saya tau produk tabita nie mengandungi bahan2 yang merbahaya.. kalau tak percaya sila tengok page ni..
    http://sozcyili.blogspot.com/2013/04/pengguna-dinasihati-menjauhi-product.html
    dan untuk pengetahuan semua, Adira AF sebenarnya makan suplemen SNE Beautskin Essence.. sebab putihnya bukan hanya di muka tapi seluruh badan.. tak percaya?? tengok page ni plak..
    http://www.seabuckthorn2u.com/health-problems/beutskin-essence-rahsia-kecantikan-adira-af
    apa2 pun, kalau nak cantik macam mana sekalipun kita mesti beringat2 agar tidak mudah tertipu dengan pelbagai produk.. ok.. :)

    BalasPadam
  9. @Tanpa Nama

    wsalam.. no problem.. terima kasih kongsi maklumat. now saya tidak lagi menjual produk ini tapi bila ditanya dengan saudara yang berada di Jakarta, kalau beli original punya insyaAllah tiada apa-apa yang bermasalah kalau guna produk tiruan.

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in