Isnin, 4 Mac 2013

RUSIA - MALAYSIA - RUSIA

Assalamualaikum,

Macam biasa mood monday blues, agak liat nak bangun pagi untuk mulakan tugas di office huhuhu tapi nak buat macam mana, nama pun kerja iya dok..

Oklah kali ni nak update cerita padal adik lelaki aku pulang ke Malaysia awal tahun baru ni. Pulang sekejap aje untuk melepas rindu hehehe... Beginilah rutin adik lelakiku Khairul, setiap tahun akan pulang ke Malaysia dengan membawa ole-olenya sekali auwww itu yang kami adik-beradik tunggu-tunggu hehehe..

Now tahun ini adalah tahun terakhir Khairul berada di Rusia setelah 6 tahun disana. Fuhh tak sabar nak tunggu hari Konvonya yabedabeduuuuuu..


 
Kakaknya yang over adik nak balik Rusia hahaha..
 


Kami adik-beradik, yang tiada dalam gambar adalah Nadia. Biasalah busy memanjang dengan OnCall.. Nazurah tak cover langsung dengan bekas chickenchop pun dia bawa sekali bergambar adoiii... Apa-apa pun thanks kat adik second bongsuku ( Pakai tudung hitam dan cardigan coklat ) sebab masakkan chicken chop yang sangat-sangat sedap tu hehehe..

Oklah esok cerita pasal makeup pulak yer hehehe...

p/s : Lipstik NYX dah sampai ke tangan saya minggu ini, so kepada sesiapa yang order sila sabar ye. InsyaAllah pengeposan akan dilakukan dalam minggu ini juga.



1 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in