Selasa, 2 April 2013

NOVEL OH NOVEL HEHEHE

Assalamualaikum,

Minggu ni sunyi tanpa apa-apa update. Sorry dear busy sikit HAHAHA sebenarnya busy baca novel. Oh yer CNP adalah kaki novel yang tegar sekali. Dari Form 5 sehinggalah kini. Nasib My love sangat-sangat memahami lalu minggu lepas sekali shoot beli 5 buah novel untuk stok sebulan hahaha. Mahu tak meroyan bila Popular buat sale sampai 25% !! Ingat nak ajak My love ke Pesta buku dalam Bulan ini tapi takut pulak nak bagitahu HAHAHA.

Oklah 1st novel yang CNP suka dan bukan kerana watak dia sekadar menampakkan hensem je,  tapi jalan cerita yang sangat-sangat indah. Dari seorang yang dilahirkan dalam islam tapi langsung tak mengamalkan ajaran islam boleh berubah sekelip mata setelah menemui hidayahNya melalui seorang gadis yang telah menfitnahnya serta cara-cara memikat suami selepas berkahwin dan nak tambat hari suami kita supaya tak pandang perempuan lain? Semuanya ada dalam novel ini


Sinopsis The Wedding Braker


Fikirkan kebaikkan yang kita dapat selepas menghayati sesebuah novel yang telah kita baca. Ada kebaikkan yang kita boleh belajar dalam masa yang sama. Mana tau lepas baca novel ini ramai pula yang berpusu-pusu ke La Senza Klcc lepas ni. Apa-apa pun niat harus betul ya HAHAHAHA.

To Kak Evelyn Rose yang berada di UK ketika ini, novel ini sangat-sangat best dengan jalan cerita yang diselitkan juga keimanan dan ketakwaan dalam sesebuah perhubungan.
Tahniah yer sebab masih no 1 dalam carta novel popular !!

2 ulasan:

  1. Sama laa ngan akak peminat tegar novel.. heheh.. :)
    Memang best novel nie.. thumbs up pada penulis.. :) Akak pun ada buku ini dlm simpanan..

    BalasPadam
  2. @Rinna

    Salam kak rinna, tq sudi singgah blog nurul ni yer.. novel ni memang terbaiklah hehehe

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in