Isnin, 25 November 2013

HADIAH BUAT TEMAN

Assalamualaikum,

Pernah tak korang rasa binggung nak buat kejutan pada teman, anak, adik beradik atau sesiapa sahaja untuk sambut hari lahir atau apa-apa sambutan sekali pun ??? Perkara ini memang selalu menghantui cnp setiap tahun dan akhirnya adik cnp memberi idea ini untuk memudahkan orang lain supaya tak jadi macam cnp ini hahaha.

Hahhh sekarang usah risau lagi sebab Inidiarinurul akan membuat PAKEJ HADIAH untuk anda semua. Korang hanya pilih barang yang terdapat dalam blog ini  dan isi order form dengan tajuk pakej hadiah. Kami akan bungkuskan dengan secantiknya menggunakan kotak khas, direbenkan dan jangan lupa sertakan sekali ucapan anda untuk kami letakkan dalam kotak tersebut. Mudah bukan? Pasti si penerima terkejut dengan kehadiran hadiah yang tanpa disangka-sangkakan ini.

Ok cnp sertakan cara-cara untuk order Pakej Hadiah ini :


 
Click makeup shop untuk membuat sebarang pilihan barang yang hendak di berikan kepada si penerima.
 
 
 
Selepas pilih barang, sila scrool pada bahagian atas berdekatan header blog dan akan Nampak Order form seperti ini. Isikan butiran anda dan pada Product Order sila masukkan code : PAKEJ HADIAH ok untuk kami gubahkan hadiah tersebut.
 
 

Pilihan customer pertama  barang makeup. ( Barang dipilih sendiri oleh customer )
 
 
Pilihan customer kedua Shawl untuk adinda tersayang katanya. ( Shawl ini telah habis stok sebab saya reviewkan dalam email sahaja sebelum ini, insyaAllah lepas ni saya review di blog dan Instagram )
 
InsyaAllah kami akan bagi service yang terbaik untuk anda semua. Terima kasih atas sokongan anda semua terhadap perniagaan online kami. Yang bertanyakan bila kami nak buka butik diatas Tanah insyaAllah suatu masa nanti. Itulah impian cnp juga selama ini.
 
Kepada customerku tersayang, setiap pembelian anda walapun 1 pcs, kami tetap berikan free gift untuk anda semua.
 
Jangan lupa follow Instagram Inidiarinurul yer.
 
 
 
 
 
Sebarang pertanyaan boleh email ke cnp_ciknurulpinky@yahoo.com yer. InsyaAllah cnp akan menjawab dengan pantas sekali. Kalau lambat reply maknanya cnp berada diluar tapi pada hari yang sama juga akan dibalas.
 
 


2 ulasan:

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in