Ahad, 14 Mac 2010

HAPPY BESDAY TO ME ;)



Happy besday to me..happy besday to me..happy besday to Cik Nurul Comel..happy besday to me..Wah secara bangga yang mendadak menyanyikan lagu besday untuk diri sendiri..sungguh bangga bukan..anda??tidak mengapa kalau tidak mahu cakap ;)

Tahun ni genaplah umurku 24 tahun ehh silap 14 tahunlah KAHKAH.aku tidak takut pada peningkatan umurku kerana ianya sejenis ANGKA sahaja..setiap tahun pasti meningkat tidak perlu lari atau menyorok,yang pasti dia tetap akan hadir walaupun tanpa dipanggil dengan cara apa sekali pun..

Minggu ulangtahun sangat membuatkan ku gembira sehingga satu tahap yang sampai tidur pun tidak lena..HAHA.yer ke tidak lena bukankah pantang nampak bantal??ohhh itu no komen HAHAHAHA...siapa suruh letak bantak depan mataku ,baringlah apa lagi tak kan nak tunggu orang dodoikan erkkkk!!


Ok minggu yang semakin hampir dengan hari bahagia telah membuatkan ramai "booking" diriku ini dan inilah tarikh-tarikh yang terpaksa dibatalkan segala meeting-meeting lain HAHA.



12/3/2010 --> Mama mertua berlanja makan (ikut pilihan aku nak makan apa KAHKAH.)


13/3/2010--> Bbq di Bangi sambut besday dengan Kak Adik (dulu jiran aku)


14/3/2010--> Papa belanja apa yang aku mahu HAHA...


HADIAH DARI MAMA TERSAYANG??RAHSIA HAHA...

Oklah ada sesiapa nak booking diriku selepas ini??wah ini berbau riak.tidak baik nurul...ohhh maafkan saya..haha secara tiba-tiba..


Ohh ya sebelum Nurul menghabiskan entry kali ini,nurul dengan muka tidak malu MAHUKAN HADIAH daripada yang sudi nak bagi HAHA.boleh?????? ;)

0 Orang Sayangkan Cik Nurul:

Catat Ulasan

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in